torek, 22. april 2014

Kako pomagam svojemu možu hujšati

Spet je eden tistih nimam pojma, o čem pisat dni. Ne vem, tale april mi nekako ne gre. Še dobro, da sva z Urošem vsaj kje bila, drugače bi bila tista številkica objav ob strani še manjša. Pa saj ne, da kaj veliko dam na številke, ampak res je bil dober občutek, ko mi je blog letos malo bolje zalaufal, in nisem hotela, da kar tako izgine.

Tako sem se danes, ko sva se z Urošem vozila iz službe, spet poslužila taktike vprašaj moža. No, najprej sem ga vprašala, zakaj že spet prevaža malico s sabo na zadnjem sedežu namesto v svojem želodcu. Pa je rekel, da spet ni imel časa it na malico. Ob omembi sirovih štručk in neke suhe salame so se mi tako zasvetile oči, da bi najbrž lahko kar ugasnil luči, pa bi še vseeno normalno lahko prišel do doma (tudi če javna razsvetljava ne bi delala), da mi je ponudil, da malico deli z mano. Seveda pa ni mogel, da mi ne bi predlagal, da ravno o tem pišem danes. Po njegovo bi sicer pisala o tem, kako ubogemu lačnemu revčku odžiram težko prigarano malico, ampak o tem naj piše kar on na svojem blogu (če se še niste, je skrajni čas, da se kaj oglasite pri njem), na svojem bom pa jaz zadevo napisala po svoje, da ne bi izpadla kot tiranka, in pač napisala, da mu pomagam hujšati.

In preden me kdo napade, da za svojega moža mislim, da je debel, naj se kar zadrži, ker nikakor ni tako. In konec koncev si je tudi čisto sam kriv za ta naslov, ker sem in tja malo pojamra, da je debel. Seveda ne v smislu "imam petintrideset kil preveč", ampak "malo se mi špeh nabira okoli trebuha in to mi ni všeč". Hujša se pa ponavadi tako, da se v telo vnese manj kalorij. In kaj je to, da pojem polovico njegove malice, drugega kot pomoč pri hujšanju oziroma zmanjševanju vnosa kalorij?

Da pa ne bo vse skupaj zvenelo, kot da res ubogemu lačnemu revčku odžiram hrano, naj v svojo obrambo povem, da je tudi on od mene dobil navihančka z gozdnimi sadeži, tako da ni pojedel samo polovice svoje malice. To pišem čisto tako, za vsak slučaj, če bi on to, če bo kaj govoril o tem, "pozabil" omeniti. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar