sobota, 19. april 2014

Ko sem bila majhna, sem ... [foto zgodba]

(Eno fotko sem z vami že delila.)

... imela rada svojega brata. Kadar ga nisem tepla. Sploh kadar je imel zame kakšno darilo.



... radovedno gledala, kaj za vraga je tista stvar, s katero skačejo okoli mene, zraven pa govorijo, naj se smejim (vsaj predstavljam si tako, seveda se ne spomnim).


... imela rada svojega dedka. In njegov klobuk. In gledanje Tom & Jerryja z njim. Kadar je bilo na televiziji to, niso bila pomembnejša niti poročila ob sedmih pol osmih.



... rada dobivala darila. Ne samo od brata. In kar žarela od navdušenja, ko sem vse odprla. Večji slon na desni je Bundo, manjša slonica na levi pa Ganga. Punčke se ne spomnim.



... sedela v naročju velikega rumenega medveda Šlampija. V Slovenijo je bil pripeljan iz Češke, na zadnjem sedežu avtomobila. Da na meji ne bi kaj komplicirali, so menda dobili steklenico viskija.


Ni komentarjev:

Objavite komentar